#HVG Extra Business


Van egy szuper ötlete? Az önmagában édeskevés!
 

Van egy szuper ötlete? Az önmagában édeskevés!

Támadhat valakinek pompás ötlete, de ha nem tud rávenni másokat, hogy pénzt fektessenek az elképzelésébe, az egész nem ér semmit – mutat rá Carmine Gallo kommunikációs szakember, aki szerint az igazán jó történetek megtalálásához vállalnunk kell a múltunkat.

HVG Extra Business HVG Extra Business



Mi haszna egy újszülött csecsemőnek? És a történeteknek?
 

Mi haszna egy újszülött csecsemőnek? És a történeteknek?

Közel két és fél évszázada, hogy az első hidrogénnel hajtott léghajó levegőbe emelkedésekor megkérdezték a jelenlévő Benjamin Franklint: „Mi haszna van egy léghajónak?” Franklin visszakérdezett: „Miért, mi haszna van egy újszülött csecsemőnek?” Ezt a példatörténetet folytatja a további kérdés: mi hasznuk a történeteknek?

HVG Extra Business HVG Extra Business

Ön hisz a mesében? A cégek egyre inkább
 

Ön hisz a mesében? A cégek egyre inkább

Számos informatikai vállalkozás eljut a felismerésig, hogy rendkívüli kihívás akár csak kicsit is érdekfeszítően beszélni a cég tevékenységéről. Architektúráktól, rendszerintegrációtól kevesen rágják le a körmüket izgalmukban, az SAP ezt felismerve hajtott végre paradigmaváltást a sztorizás fókuszba állításával.

HVG Extra Business HVG Extra Business




Hogyan csalogatnak be a márkák a történeteikkel?
 

Hogyan csalogatnak be a márkák a történeteikkel?

A könnyen befogadható történeteket a cégek gyakran használják értékeik, vállalati kultúrájuk, jövőképük és termékeik bemutatásához. A történetek segíthetnek egy-egy brandet pozícionálni a piacon, márkahűséget építeni, vagy egyszerűen csak az ismertséget és az értékesítési számokat növelni. Hat vállalati példán mutatjuk be a sztorik felhasználását a márkaépítésben.

HVG Extra Business HVG Extra Business

„Vágyom olyan társadalomban élni, ahol a civilek képesek megvalósítani, amit szeretnének”
 

„Vágyom olyan társadalomban élni, ahol a civilek képesek megvalósítani, amit szeretnének”

A kilencvenes évek közepén nekiállt, és elkezdte felépíteni az önkéntesség párhuzamos világát, ami mára kézzel fogható valósággá vált. E munkája során szerzett tapasztalatai jól jöttek akkor is, amikor néhány éve a pro bono publico gyakorlatának magyarországi meghonosításába fogott. A kihívás és lelkesedése legalább akkora, mint húsz évvel ezelőtt. F. Tóth András portréja.

HVG Extra Business HVG Extra Business





Tíz dolog, amiért megéri apának lenni
 

Tíz dolog, amiért megéri apának lenni

A gyermektelen férfiak zöme, ha valóban tudná, mivel jár az apaság, talán sohasem vállalna gyermeket. A gyakorló apák többsége pedig visszatekintve tragédiaként értékelné, ha gyermek nélkül kellett volna eltöltenie az életét. Az ellentmondásra a férfiak személyiségfejlődése ad választ.

HVG Extra Business HVG Extra Business


Sikeres vállalkozást vezetni a világot járva? A digitális nomádok megpróbálják!
 

Sikeres vállalkozást vezetni a világot járva? A digitális nomádok megpróbálják!

Budapesten találkoztak egymással a világ digitális nomádjai és persze azok, akik szerettek volna inspirációt szerezni, tanácsokat kapni, hogyan alakítható ki ez a sokak által vágyott életforma: járni a világot éveken át, egyetlen laptopról megteremtve az ehhez szükséges egzisztenciát. Kun Estelával, a Freedom Summit ötletgazdájával beszélgettünk a konferencia egyik szünetében.

HVG Extra Business HVG Extra Business